Language:

Uusi Saariselkä -hanke

Uusi Saariselkä -kannattavuusselvityshanke

1.12.2013 - 31.10.2014Elinkeinot & kehitys Nordica on saanut rahoituspäätöksen Lapin liitolta Uusi Saariselkä - matkailukeskuksen kannattavuusselvitys –hankkeelle. Hankkeen toteutusaika oli 1.12.2013 - 31.10.2014 ja se toteutettiin pääosin ostopalveluna. Keskeisenä osana Uuden Saariselän kannattavuusselvitystä alueesta laaditiin kansainvälisten yritysten ja investoreiden standardien mukainen toteutettavuusselvitys (feasibility study), jonka avulla selvitettiin Saariselän potentiaalia investointikohteena sekä siihen liittyviä kannattavuusarvioita ja toimintaedellytyksiä. Hankkeen kokonaisbudjetti on 50 000 €. Hanke oli EU:n EAKR-ohjelman rahoittama hanke.

Hankkeessa tuotettiin toteutettavuusselvitys ja yleisesite kolmikielisenä versiona. Esitteen ja noin 100-sivuisen selvityksen voi tilata Elinkeinot & kehitys Nordicasta. Esitteet voi ladata myös alla olevista linkeistä. Asiakirjojen tekstit: Hospitalitys Investment Advisor Oy/Kaukoviisas Oy. Taitto: Mainostoimisto Avalon Oy.

LAAJENNETTU TOTEUTETTAVUUSSELVITYS-RAPORTTI (ladattavissa)

Suomenkielinen
Saariselka-toteutettavuusselvitys-fi.pdf
Englanninkielinen